Saturday 5 March 2011

ape powns ta boleh lha !

JANGAN LA BAGI AKU BENCI KAN KAW ,
oq nka kongsi ckt lha mslah aq ngn teman-2 smue , ,
npe hary-2 dy sllu wat aq sket haty ngn dy ?
dy dh xmau kwan ngn aq lgy kew ?
law xnak cakap lha terang-2 kan ,
drpd cmney , ,
ishhhh ,,
sket nye haty aku ,
time aq mncri yg laen dy mara ,
tp dy wat aku cmney xpe an ,
smpai bile aq nak cmney ??
aq nak mara syunk ,
tak mara mkin mnjdy jdy ,
aq ngok kwn-2 aq smue nye owkeyh-2 jeaq ,
tp aq cmney ,
maLang nye nseb aku ,
aq x senang ur law cmney ,
jngn ar cmney ea ,
sket haty aku lha ,

jge lha haty ney ya ,
ingt kwn-2 ,
"sayangi lha slgi mseh ade yg menyanyangi "
baik aq bekawan ngn anak kecil,
ag sng layan kerenah budak-2 ney ,
hehheheh


klaka pown ade ,
heheh
on9 pown dok update blog ja ,
tp blog mngarot gak kan-3,,
haha,,
xpe-3,,
dah ney je yg aku mampu kan,,
haha,
pew kawan-2 nak cakap ,
cakap lha ,
aq time jeaq,,
huhu
tp segan gak ngok blog-2 owg laen ,
jeles pown ada ,
hahah
jeles-3



No comments:

Post a Comment